2010. december 6., hétfő

Felhívás - 2010.

Sziasztok!

Akik láttátok, vagy benne voltatok, írjatok ide a megjegyzésbe gondolatokat, érzéseket, beszámolókat, milyenek voltak a próbák, mire számítottatok, ehhez képest milyen lett, melyik rész volt a legtutibb számotokra...

Vigyázzatok, ne rólam, hanem a próbákról, készülődésről, előadásról és magatokról írjatok ide.
(tudjátok, amit a próbákon mondtam, hogy én vagyok a legszebb, azt csak azért mondtam, hogy akkor rám figyeljetek. ezt megtettétek, köszönöm. most itt ti nyilatkozhattok)

Nyilvánuljatok hát meg pár sorban, vagy sok sorban. Kinek mire fussa erejéből, energiájából, kedvéből. Kíváncsian várom nmindegyiket. Kritikák és javaslatok is jöhetnek.

Az aláírást ne felejtsétek el!
(keresztnév vagy becenév, osztály, település)!
(példa: Huba, 8.a, Dabas)

Majd töltök fel fényképeket is, ha kapok...
Addig is pusszantás mindenkinek!
SG

5 megjegyzés:

  1. Elsőő hozzászólaás dejóó!(:
    ÉN szerepeltem én nagyon tetszett...sosem fogom elfelejteni ......a próbák is nagyon jók voltak
    egyszóval IMÁDTAM ezt az egészet...(:
    köszönjük Gábor .(:<3
    Leskó Mónika voltam 7.osztályos Újlengyelből.(:

    VálaszTörlés
  2. Én is szerepeltem anyával együtt.A próbák viccesek voltak.A kedvenceim:Francia karácsonyi dal és főleg a VIHAR.Jó lenne még többször együtt énekelni!
    Pergel Koppány 3.osztály Örkény

    VálaszTörlés
  3. Öhh... hallottam valamit hogy videó van fent valahol valaki esetleg egy linket tudna adni? :D
    előre is kössz :)
    Tóth Ervin -->7. -->Örkény
    ui: Holi Gergő keresi azt a lányt akivel a K.ZS. -i próbán beszélgetett őis köszöni ha leírja a nevét :D

    VálaszTörlés
  4. Hahó!
    Eddig ezt találtam, remélem, majd töltenek még föl többet is: http://www.youtube.com/watch?v=DR8UojaayvE
    Addig is boldog karácsonyt mindenkinek!
    üdv, Gábor

    VálaszTörlés
  5. Gábor! Ugye nem csak az a két részlet lesz feltöltve???? mert az kevés..és egy bácsi vette az egészet...arról nem tudsz ?????

    Mónika (pár hozzászólással fentebbről) :D.

    VálaszTörlés